Etusivu / Suomeksi / Intohimoinen yritys 2016 / Kampanjan säännöt

Intohimoinen yritys 2016 –kampanja ja siihen osallistuminen 

Intohimoinen yritys 2016 –kampanja on Savonlinnan Oopperajuhlien kannatusyhdistyksen omistama ja hallinnoima valtakunnallinen hanke, jonka yritysyhteistyökumppaneita ovat Accenture, Ahlström Capital, Andritz Oy, Finnair Oyj, Fortum Oyj, Gasum Oy, OP ja Sanoma Media sekä kampanjayhteistyötahoja Perheyritysten liitto, Innovaatiorahoituskeskus Tekes ja Suomen Nuorkauppakamarit ry. Hankkeen päämääränä on olla omalta osaltaan vauhdittamassa Suomen työelämä ja liiketoiminta uuteen nousuun. 

 
Osallistumissäännöt

 1. Kuka tahansa voi ilmiantaa Suomessa toimivan yrityksen tai sen osaston tai toimipaikan kampanjaan ilmoittamalla siitä osoitteessa www.operafestival.fi/fi/iif.

 2. Yrityksen ilmiannon jälkeen Suomen Nuorkauppakamarien edustaja on yhteydessä ilmiannettuun yritykseen.

 3. Yritys tekee päätöksen kampanjaan osallistumisesta. Päätöksen kampanjaan osallistumisesta ja yritystarinan jakamisesta voi tehdä vain yrityksen nimenkirjoitusoikeudella valtuutettu henkilö.  

 4. Kampanjaan osallistuminen on ilmaista.

 5. Tarinansa kampanjassa jakava yritys antaa rajoittamattomat käyttöoikeudet kaikkeen jakamaansa teksti-, kuva- ja videomateriaaliin Inspired in Finland-yhteisölle. 

 6. Kampanjaan osallistumisen jälkeen kaikki yritystarinat ovat vapaasti jaettavissa Inspired in Finland-hankkeen verkkosivuilla. 

 7. Inspired in Finland-yhteisö valitsee kymmenen (10) intohimoista tarinaa, jotka esitellään kampanjan päätapahtumassa 16.4.2016 Helsingissä. 

 8. Sata (100) valittua intohimoista yritystä saavat veloituksetta sparrauskeskustelun Innovaatiorahoituskeskus Tekesin kanssa vuoden 2016 aikana.

 9. Kampanjaan osallistuva yritys saa vapaasti hyödyntää kampanjaa omassa markkinoinnissaan. 

 10. Osallistuessaan kampanjaan yritys sallii Inspired in Finland –yhteisön jäsenten lähettää markkinointiviestejä yritykselle ajankohtaisista asioista. 

11. Ilmiantoja voi tehdä 18.3.2016 asti.

 

Inspired in Finland-yhteisö:

Savonlinnan Oopperajuhlat, Accenture, Ahlström Capital, Andritz Oy, Finnair Oyj, Fortum Oyj, Gasum Oy, OP ja Sanoma Media, Perheyritysten liitto, Innovaatiorahoituskeskus Tekes ja Suomen Nuorkauppakamarit ry.

 

Tarvittaessa lisätietoja kampanjasta antaa:

Sanja Karppinen
Projektikoordinaattori
Inspired in Finland-hanke
p. 0503371333
sanja.karppinen@operafestival.fi