city tiimi.jpg

Intohimoinen City-lehti, urbaanin kulttuurin ja rohkeuden puolesta

Cityn lukija kertoo muistoja: “Vielä 80-luvun puolivälissä kahvila tarkoitti Suomessa Esson baaria ja eilistä viineriä, ravintolaruoka puoliksi palanutta wieninleikettä, viina taskulämmintä kossua, matka Kanarian saaria ja asiakaspalvelu tiuskimista. Vapaa-aika oli sitä, että mentiin pilkkomaan halkoja mökille. Sitten tuli City. Yhtäkkiä kaupunki oli jotain muutakin kuin rivi asuntoja ja työpaikkoja. Se oli elämän pienten ja suurten ilojen, mahdollisuuksien ja seikkailujen keidas. City-lehteä kuului vihata. Kukaan ei tunnustanut lukevansa sitä. Silti se katosi säännöllisesti telineistä. Se vaikutti kaupunkikulttuuriin, palveluihin ja lehdistöön omalla herkullisen kuplivalla tavallaan. “

Me Cityssä rakastamme elämää, rakastamme kulttuuria. Haluamme nostaa esiin luovia ideoita. Haluamme inspiroida Suomea ja kannustaa rohkeita innovaattoreita menestymään. Meille Cityssä elämä on teatteria ja sinä olet sen päätähti. Olet lavalla ja haluamme, että onnistut, innostat muita ja luot ympärillesi valoa.

“Ostin Cityn 3 vuotta sitten ja media oli valtavassa murroksessa. Citystä oli pieni liekki jäljellä ja saimme sen meidän mahtavan tiimin kanssa puhallettua uuteen isoon liekkiin. Olemme luoneet kolmessa vuodessa Suomeen uutta kaupunkikulttuuria, jossa City-lehteä jaetaan yli miljoonaan kotitalouteen, ravintolakulttuuria edistetään eat.fi:n palvelulla sekä ravintoloihin pöytiä varataan johtavan pöytävarausjärjetelmämme TableOnline.fi:n kautta. Nyt 30 vuotta täyttävä City on löytänyt jälleen oman paikkansa yhteiskunnassa ja rakastan meidän tiimiä, lukijoita ja asiakkaita jotka mahdollistavat sen, että Suomessa on edelleen mahdollista uudistaa radikaalisti ja edistää intohimoisesti kaupunkikulttuuria. Menestys syntyy innostuksesta ja siitä, että me haluamme kehittää suomalaista urbaania kulttuuria eteenpäin.

Tämän on huomannut myös Deloitte, joka palkitsi meidät Suomen kolmanneksi nopeiten kasvaneena yrityksenä ja koko euroopan 61 nopeiten kasvaneena yrityksenä. On kiva huomata, kuinka innostus ja intohimo tarttuu ja leviää.”, kertoo City-lehden pääomistaja ja kustantaja Ilkka O. Lavas. Cityn lukija muistuttaa meitä: “City näki Neuvostoliiton katoamisen, laman ja salaperäisen, kohtalokkaan www. -maailman. Mutta eräät asiat eivät muutu: yhä ihmiset haluavat herkutella, matkustaa, tanssia ja pariutua!"

city.fi , vivas.fi, improvemedia.fi, eat.fi, tableonline.fi