Efima - Intohimoista asiakaspalvelua



Efima.jpg

Efiman neljä perustajaa lähtivät talvella 2009 toteuttamaan unelmaansa erilaisesta taloushallinnon palveluyrityksestä. Rima asetettiin korkealle, koska ryhmässä yhdistyi Suomen vahvin taloushallinnon ja järjestelmien osaaminen. Asiakkaita aiottiin palvella intohimolla ja laadulla. Työntekijöille haluttiin hyvä työpaikka, jota kehitetään yhdessä.
 
Efima on nopeasti kasvava palveluyritys. Uskomme siihen, että tyytyväisellä ja osaavalla henkilöstöllä on palo palvella asiakasta niin hyvin kuin mahdollista. Markkinoilla erottumiseen ja menestykseen tarvitaan osaamisen lisäksi tuota paloa. Kuuntelulla ja yhdessä tekemisellä on myös iso merkitys, jotta asiakas saa hyvää jälkeä, ja työnteko maistuu asiantuntijoille. Meillä pyydetään ja saadaan apua. Omasta työstä kannetaan vastuu ja yhdessä tehdään hyvää jälkeä. Pari kertaa vuodessa mittaamme tunnelmat Efilis-kyselyllämme. Olemme efilis-positiivisia ja levitämme tartuntaa myös asiakkaillemme.
 
Efiman kulttuurissa henkilöstöä osallistetaan, innostetaan ja onnistumiset nostetaan esille myös juhlistamalla. Toiminnassamme yhdistyy rennon välitön ilmapiiri ja jämäkät, mutta tarkoituksenmukaiset prosessit. Tarkka rekrytointi ja hyvä perehdytys mahdollistavat kasvavassa yrityksessä tuoreidenkin tulokkaiden nopean asiakasvastuun kasvattamisen – se on motivoivaa.
 
Asiakkaille efimalaiset puhuvat toiminnanohjauksen ja taloushallinnon kieltä selkeästi ja kiinnostavasti, kuten uusin blogikirjoituskin ”Oletko kusetettava ERP-asiakas?” osoittaa. Asiakkaalle ei tyrkytetä väkisin ratkaisua, joka ei ole hänelle tarkoituksenmukainen. Intohimoista asiakaspalvelua on myös uskaltaa sanoa, jos meidän ratkaisumme ei ole asiakkaalle oikea. Kun osaava työntekijä myös kuuntelee – asiakasta ja kollegoitaan – ja osaa olla nöyrä, voi lähteä myös fiksusti haastamaan totuttuja toimintatapoja. Vanhat tavat kannattaa aika ajoin kyseenalaistaa. Niin syntyy parempia tapoja. ja vaikka lähdemme tekemään jotain uutta, lähdemme onnistumaan.

www.efima.com