Grassmark Markus Nurmi.jpg

Grassmark Oy

Monipuolista tapahtumatuotantoa ammattitaidolla

Grassmark on lähtenyt liikkeelle jääkiekko-otteluiden tapahtumatiimistä. Grassmarkia perustettaessa yhtiö otti hoitoonsa Tepsin peleissä sekä televisioinnin että tapahtumatuotannon. Yrityksen menestyksen salaisuus piilee hallitussa riskinotossa ja innovaatioissa. Grassmarkissa on oikeasti se fiilis, että kaikki kuuluvat yhteen ja tsemppaavat toisiaan - yritteliäisyydestä palkitaan. Tämä tunnelma välittyy myös asiakkaalle, joka vakuuttuu brändin toimivuudesta. Nykyään Grassmark on yksi Suomen johtavia urheilutapahtumien tapahtumatuottajia ja -ohjaajia.

Markuksen mielestä intohimoinen yrittäjä on sellainen, joka tekisi töitään omalla alallaan vaikka ei saisikaan siitä elantoa. Grassmarkin toiminnassa intohimoisuus näkyy työntekijöiden tyylissä suhtautuva työn tekemiseen. Heillä usein kaikki ovat lähdössä keikalle, vaikka ei vielä edes tiedä millaista korvausta siitä saa. Työntekijät ovat valmiita ottamaan haasteet vastaan, kohtaaman uusia juttuja ja valloittamaan uusia aloja. Heillä kuuleekin usein, että ”tämä on niin mukavaa ettei edes tunnu työltä”, Markus toteaa. Markus on oiva tiimihengen luoja, mutta vaatii myös paljon. Jokainen Grassmarkille työskentelevä antaa 100% yhteisen päämäärän eteen, mikä tekee Grassmarkista aivan erityisen työympäristön.

Grassmarkin mottona on ”Asiakkaan minimi ei ole meidän maksimimme”. Työssä pyritään aina uudelleen ja uudelleen parempaan, vaikka asiakas olisikin jo tyytyväinen. Markus kertookin, että lähes aina hyvin tehty työ tuo myös lisää työtä ja uusia kontakteja. Hän on myös huomannut, että Suomen kokoisessa maassa ei ole varaa polttaa siltoja mihinkään suuntaan ja pienilläkin asioilla voi olla suuri merkitys. Joku pieni hyvin tehty homma, joka saattaa itsestä tuntua vähän turhalta ja tulee silti tehtyä huolella, saattaa palkita yrittäjän vaikka kolmen vuoden päästä.

Markuksella on suuri luottamus työntekjöihin ja hän on uskaltanut antaa työntekijöille suurta vastuuta. Tuotantotiimit toimivat ikään kuin soluina ja heillä ei ole jäykkää hierarkiaa, mikä tekee toiminnasta joustavaa. Jokainen on sitoutunut tekemään omat hommansa ja hoitamaan oman vastuualueensa, jonka ammattilainen itse on. Yksi menestystekijöistä onkin siinä, että hän uskoo ja luottaa työntekijöidensä osaamiseen ja tietää, että he osaavat joitain asioita paremmin kuin yrittäjä itse.

www.grassmark.fi