Ina Finland Oy – intohimo monikanavaiseen 24/7-asiakaspalveluun

Ina_ryhmakuva.jpg26 vuotta on muuttanut contact center –alaa huimasti. Vuonna 1989, kun Ina parkaisi ensimmäisen kerran, tarjosimme yrityksille yhtä tuotetta: vaihdepalvelua. Pystyimme vastaamaan yrityksen puolesta, otimme soittopyyntöjä ja jopa yhdistimme puhelut. Siinä se repertuaari sitten olikin.

Tänään palvelemme tytäryhtiömme Midas Touchin kanssa 24/7 lähes 500 kotimaisen yrityksen rinnalla, kolmella paikkakunnalla ja 200 ammattilaisen voimin. Edelleenkin yhdistämme puheluita ja otamme soittopyyntöjä. Tämän lisäksi yksi tehotiimi myy kumppanin verkkosivuilla chat-palvelulla autoja tai ikkunoita. Toinen tiimi auttaa hissiin juuttuneita ja välittää tiedon tikettijärjestelmän avulla ThyssenKrupp-asiantuntijoille. Kolmas kertoo miten laboratoriokäyntiin tulee valmistautua ja varaa asiakkaalle ajan näytteenottoon. Neljäs hoitaa myyntibuukkaukset valmiiksi asiakkaan kalenteriin… Meillä soi puhelin, vastaamme sähköposteihin, olemme some-kanavissa ja palvelemme chatissa vuoden jokaisena päivänä ja tuntina.

Visiomme on olla Suomen halutuin asiantuntijapalvelukeskus, tarjoten erinomaista asiakaskokemusta. Intohimo kaikkeen tekemiseen on oltava aitoa, jotta kehitystä tapahtuu! 

Lupaamme pysyä notkeina ja kuulla asiakkaiden toiveet. Yhdessä keskustellen ja avoimesti ajatuksia vaihtaen saavutetaan paras tulos – kaikkien kannalta. Ymmärrämme, että palvelut elävät asiakkaan tarpeen mukaan ja onneksi uuden oppiminen on innostavaa! Tulemme nyt ja jatkossakin kehittämään uusia ratkaisuja, joissa erinomainen asiakaskokemus on kantavana ajatuksena. 

Asiakas on meille luonnollisesti tärkeä, mutta yhtä tärkeitä ovat Inan työntekijät. Ilman panostamista henkilökuntaan ei Inalla ole palvelua, jota voi asiakkaille tarjota. Kaikki työ tehdään kotimaisin, oman, ei vuokratun, henkilökunnan voimin. Intohimoiset työntekijät, hyvinvoivat asiakasneuvojat, ovat laadukkaan palvelun perusta. 

www.ina.fi/palvelut/
Seuraa myös blogiamme