Joy&Order_intohimoinenyritys .jpg

Joy & Order

Ilon ja järjestyksen intohimoinen ensemble

Intohimo työhön tuntuu vähän samalta kuin se kun lukee niin hyvää kirjaa, ettei pysty laskemaan sitä käsistään. Minusta intohimo syntyy merkityksellisyyden tunteesta. Siitä kun huomaa, että sillä mitä teemme, on merkitystä. Parhaiten se ilmenee silloin, kun asiakkaamme onnistuvat.

Meillä on tätieneregialla käyvä viestintätoimisto Joy & Order, jonka tavoite on tehdä asiakkaan elämä helpommaksi. Nykyisessä loputtomien ärsykelinkojen maailmassa moni on tuskastunut. Me autamme löytämään viestinnälle suunnan ja tarkoituksen.

Muutos ja tulosten näkyminen vaatii aikaa ja kovaa työtä. Se ei ole vain meistä kiinni. Myös asiakkaan pitää ponnistella. Meidän tehtävämme on ohjata ja tukea.

Onnistuminen voi olla sitä, että asiakkaan myynti kasvaa. Tai että olemme auttaneet toimitusjohtajaa pääsemään niihin tavoitteisiin, joita hänelle on asetettu.

Yksi järjestöasiakkaamme kertoi, miten ennen yhteistyötä viestintään tarttuminen oli tuntunut yhtä hankalalta kuin sotkuisen huoneen siivoamisen aloitus. Vuoden päästä he kertoivat puhkuvansa intoa, koska saavat viestinnästään niin paljon hyvää palautetta.

Yrittäjyys on vaativaa. Onnistumisista pitää osata nauttia. Niiden takana on paitsi kovaa työtä myös kantapään kautta kerättyjä kokemuksia ja hetkiä, jolloin intohimo tuntuu olevan kadoksissa.

Sanan kärsimän inflaation vuoksi intohimo työhön on saanut myös ikävän kaiun. Meillä intohimo ei tarkoita loppuun palaneita työntekijöitä tai koko elämänsä työlleen myyneitä yrittäjiä.

Yrityksemme kasvaessa tehtävämme on osata ylläpitää yrityskulttuuria, jossa myös työntekijämme saavat kokea intohimoa. Koska vain sellainen yritys voi menestyä. Ja koska intohimo vaan tuntuu niin hyvältä.

Luulen, että pystyn kuvittelemaan tunteen, joka oopperalaulajalla tai trumpetistilla on hetkellä, kun esirippu sulkeutuu ja aplodit alkavat. Kun koko kuoro ja orkesteri esiintyvät hurmoksessa. Olen sen yleisössä istuessani aistinut.

www.joyandorder.fi