pH7 Levi  2015.jpg

pH7

"Arjen Luxusta Kaikille!"

pH7 valmistaa arjen luxusta kaikille hyvällä hinta-laatusuhteella. Arvostettu brändi kotimaassa ja ulkomailla. pH7 on alansa edelläkävijä, eritoten innovaation ja inspiraation johdosta. Tulosta tekevä vahva yhtiö. pH7:n väki on motivoitunutta ja innovatiivisia. Tiimiin kuuluu 2015 / 30 henkeä. Heistä pidetään hyvää huolta ja rakentavat meidän brändin tärkeimmän palasen.

pH7:lla on todella vahva verkosto ja hyvin monimuotoiset palvelut usealla tuotealueella: voimme tarjota suuria kokonaisuuksia konditoriatuotteista suolaisiin ja salaatteihin. pH7:sta todella tykätään, kuten facebookissa yli 10 000 tykkääjää todella paljon tyytyväisiä päivittäisiä asiakkaita. Heidät on valittu Vuoden 2013 Tuusulalaiseksi yritykseksi sekä Vuoden 2015 Uusmaalaiseksi yritykseksi.

Kaiken muun innovatiivisen toiminnan lisäksi he ovat aloittaneet kehitellä tuotteita isommalle asiakaskunnalle. Uusia toimivia innovaatioita jotka eivät ole vain tähdenlentoja, niillä joilla on tarkoitus, kohderyhmä ja ne myy ( 2015-2016). Uusi tuoteperhe design suklaat kuluttajille kotimaahan ja vientiin 2015-2016. Toinen uutuus tuotte on saanut Design from Finland merkin ja on ensimmäinen tumma maitosuklaa Suomessa. Myynti on aloitettu ja pilotti myyty mahdollisimman laajalle asiakaskunnalle mm. lentokentälle, konsertteihin, museoon, City markettiin ja kuntosalille. Myös Uusi kotimainen suklaalakritsi tuote 2016 sekä uusia laadukkaita pakkastuotteita kaikkien saataville.

pH7 on yritys jolla on ajantajua kykyä nähdä 1-3 vuotta eteenpäin, taito kehittää tästä näkemyksestä jotakin uutta, kiinnostavaa ja saada asiakkaat kiinnostumaan ja kilpailijat "kopioimaa". Lisäksi he tuntevat ympäristön, asiakkaat, raaka-aineiden monimuotoisuuden. Heillä on tapana haastaa koko tiimi niin, että kaikilla on sama tavoite ja maali, tinkimättä mistään. pH7:n motto on antaa kilpailijan kopioida, "keksimme kohta jotakin uutta ja he ovat aina vuoden jäljessä :-) Ja niin pitkään kun saamme olla suunnan näyttäjiä ei meillä ole hätää markkinoilla. Edelläkävijän rooli on rankka mutta antoisa."

pH7:lle tärkeintä on tiimi, tiimi ja tiimi sekä heillä erittäin heittäytyvät "hyvällä tavalla hulluja " olevat työnantajat. Heillä on vain sellainen fiilis ja yhteishenki joka pitää kokea. Kaikki ei aina välttämättä liity itse tuotantoon. Työntekijöiden yllättäminen on yhtä tärkeää innovatiivisen ilmapiirin rakentamisessa. Kerran he mm veivät työntekijänsä lentokentälle ilman päämäärää. Kaikki saivat arvailla minne he menisivät. Lopulta he päätyivät Wieniin syömään Sacher-kakkua.

Innovatiivisuus on Toni yrittäjällä itsellä verissä mutta hänen mielestään siihen voi myös myöhemmin kasvaa antamalla esimerkkiä ja mahdollisuuksia.

www.konditoriaph7.fi