Elokuussa 2013 Jonna Muurinen toteutti haaveensa maailman parhaasta työpaikasta ja perusti Kuulun, joka on sosiaaliseen mediaan ja videomarkkinointiin erikoistunut markkinointitoimisto. Jonna halusi tehdä sitä mitä rakastaa ja osaa tehdä hyvin. Tämän ajatuksen pohjalle rakennettu yritys onkin osoittautunut erittäin toimivaksi kokonaisuudeksi, sillä Kuulu työllistää pian kymmenen henkilöä. 

Kuulun missiona on pelastaa Googleen kadonneet ja someen eksyneet yritykset, eli käytännössä he auttavat yrityksiä näkymään verkossa paremmin. Kun asiakkaiden myynti kasvaa tai kun koulutettavat oppivat itse tekemään markkinointia paremmin, Kuulussa iloitaan.

Jonna kertoo, että jokaisella kuululaisella on jokin supervoima eli jokin huippuosaaminen tai erityinen taito. Hän pitää erityisen tärkeänä sitä, että palkkaa itseään fiksumpia ihmisiä. 

Intohimoisessa yrityksessä väki myös viihtyy ja näin on Kuulussa. Työhyvinvointiin ja työniloon kiinnitetään erityistä huomiota mm. kuukausittaisilla koko henkilöstön valmennuksilla. Jokaisella yritykseen tulijalle tehdään myös henkilöprofiili, joka auttaa tiimiä toimimaan toisten ominaisuudet huomioiden. Koska työ on hektistä ja vaativaa, Kuulussa pidetään tärkeänä, että koska henkilöstö joutuu venymään joskus äärimmilleen yrityksen takia, niin myös yritys joustaa aina henkilöstön tarpeiden mukaan. 

Jonnan mielestä intohimoinen yritys on eteenpäin suuntaava ja kasvava. Hänelle itselleen on ollut alusta asti tärkeää se, että hän voi työllistää viestintä- ja markkinointialan osaajia. Hän haluaa myös avata markkinoinnin tärkeyttä kaupungissa, jossa sen tuomia hyötyjä ei perinteisesti ole nähty tai arvostettu korkealle. Intohimoinen toiminta on tuonut yritykselle kasvua ja hyvää mainetta ja suurin osa uusista asiakkaista tuleekin nykyään tyytyväisten asiakkaiden suositusten kautta. 

Kuulu on aivan vastikään yritysfuusion myötä laajentanut myös videotuotantoon. Tarkoituksena on panostaa seuraavien vuosien aikana ulkomaisiin asiakkuuksiin, joita jo nykyisellään on muutamia. Jonnan mielestä pitää haukata aina vähän liian iso palanen, jotta yritys voi kehittyä, menestyä ja kasvaa. 

Kuulu on olemassa inspiroidakseen, auttaakseen ja koskettaakseen – intohimoinen yritys parhaimmillaan!

www.kuulu.fi