Rock My Business – muutos alkaa kolmesta sanasta

Nauti nykyhetkestä, mutta busineksen osalta katso huomiseen. On tärkeää olla iskussa silloin, kun nousu alkaa. Kaiken ei tarvitse tapahtua heti, muutosta voi jakaa eri jaksoihin. Muutos alkaa omasta päätöksestä – lupauksesta itselleen. Muutos alkaa sanomalla ääneen: Rock My Business.

Lapsuuden yrittäjähenkisessä perheessä opittiin taiteellisuutta, pitkäjänteisyyttä ja kilpailuhenkisyyttä. Kaikki kilpailut lähdettiin voittamaan. Tämä asenne takataskussa lähti yrityksen perustaja Janne Rauhala myös MTV3:n Diili-kilpailijaksi vuonna 2011. Sen jälkeen asiat etenivät nopeasti kohti omaa yritystä ja saman vuoden syyskuussa starttasi Rock My Business.

Asenne, intohimoinen tekeminen ja rohkeus ovat kulmakiviä 4,5 vuotiaan yrityksen menestystarinassa. Rauhalan intohimosta yritystään kohtaan osoittaa se, että yrittäjä promoaa puolialastomana yrittäjien katulätkäottelua lehdistötilaisuudessa. Rauhalan mielestä intohimoa on olla avoin erilaisille signaaleille sekä nähdä mahdollisuudet ympärillään. Mitä tahansa Rock My Business tekee, se tehdään tosissaan - ei verenmaku suussa, mutta täysillä.

Brändin rakentaminen alkaa yrityksen sisältä

Vuonna 2016 Rock My Business on rohkea ja onnellinen valtakunnallisesti toimiva bränditoimisto, joka toteuttaa palvelumuotoiluprojekteja sekä rakentaa ja johtaa asiakkaan brändiä kokonaisvaltaisesti suunnittelusta tiloihin, mainontaan sekä tapahtumiin. Rock My Busineksen omistavat Janne ja Riia Rauhala. Sisustussuunnittelu Riia Rauhala on yrityksen aputoiminimi, jonka nimissä toteutetaan yritysten ja julkisten tilojen lisäksi myös yksityiskotien sisustusprojekteja. Yrityksen missiona on olla jokaisen asiakasyrityksen elinikäinen kumppani ja visiona merkittävä kansainvälinen brändiasiantuntija.

Rock My Busineksen tiimissä on 10 asiantuntijaa, joilla jokaisella on omat erityisosaamisalueensa. Yrityksessä panostetaan ihmisiin ja toimintaa muokataan heidän osaamisensa ja intohimojensa mukaisesti. Työntekijää ei ohjata toimimaan määrätyllä tavalla tai toimenkuvan mukaisesti, vaan hän saa itse toteuttaa luovuuttaan. Onnellisen työntekijän kanssa on myös asiakkaan miellyttävä tehdä yhteistyötä.

Rock My Business toteuttaa ensisijaisesti merkittäviä kokonaisuuksia ja brändiuudistuksia, mutta toimii myös yksittäisen yrittäjän apuna yrityksen markkinointiosaston tavoin. Brändin rakentaminen alkaa yrityksen sisältä. Sisäinen viestintä sekä henkilöstön tekemisen suuntaaminen kohti samoja päämääriä ovat kivijalka ulkoiselle markkinoinnille. Brändiuudistus ei täten olekaan pelkkä logo, vaan yrityksen henki, yhteisesti sovitut toimintatavat, yhtenäiset tilat, tuotteet ja tapahtumat – kokonaisuus, jonka jokainen osa näyttää, maistuu, tuoksuu ja kuulostaa samalta.

http://www.rockmybusiness.fi/

Janne_RMB.jpg