Asiakaskeskeisyys, elämyksellisyys ja korkea laatu yhdistävät Renaultin ja Suomen kansainvälisesti tunnetuimman kulttuuritapahtuman, Savonlinnan Oopperajuhlien toimintaa ja palveluita. Renaultille kulttuuri on luonnollinen yhteistyöalue. Renault ja Savonlinnan Oopperajuhlat ovat solmineet yhteistyösopimuksen kolmeksi vuodeksi.
”Renault valitsi Oopperajuhlat, koska tapahtuman luonne ja yleisö sopii meille täydellisesti sloganimme Passion for Life mukaisesti. Meille luonnollista on tehdä yhteistyötä nimenomaan kulttuurin saralla. Teemme Oopperajuhlien lisäksi yhteistyötä myös Helsingin Juhlaviikkojen kanssa jo toista vuotta. Meillä on Oopperajuhlien kanssa paljon yhteistä, joka palvelee molempien kohderyhmiä ja yhteistyön myötä saamme mahdollisuuden tarjota Renault-asiakkaillemme etuja Oopperajuhlille”, sanoo Renault maahantuonnin toimitusjohtaja Heikki Vuorinen.
Oopperajuhlilla ajetaan vastaisuudessa Renaultin autoilla. ”Toivotamme Renaultin lämpimästi tervetulleeksi oopperaperheeseen. Neliviikkoisen kansainvälisen festivaalin rakentaminen vaatii valtavan määrän taiteellista ja tuotannollista työtä, ja ihan konkreettisesti ihmisten ja tavaroiden liikkumista paikasta toiseen. Esitysten onnistumisen kannalta on aivan olennaista, että logistiikkamme ympäri vuoden toimii kitkattomasti”, sanoo Oopperajuhlien festivaalijohtaja Jan Strandholm. “Asiakkaamme tunnistavat laadukkuuden. Ooppera on visuaalinen taidemuoto. Konepellin alla pitää olla asiat kunnossa, mutta penkissä täytyy voida nauttia. Renault panostaa myös designiin.”